وبلاگ عطا فردآقائی

این وبلاگ جهت ارتباط بهتر با دانشجویان ایجاد شده است

وبلاگ عطا فردآقائی

این وبلاگ جهت ارتباط بهتر با دانشجویان ایجاد شده است

وبلاگ عطا فردآقائی

سلام
ورود شما را به این وبلاگ خوشامد می گویم.
این وبلاگ، برای دانشجویانی که با اینجانب کلاس دارند، جهت ارتباط و تعامل بهتر با یکدیگر، ایجاد شده است.
موفق و پیروز باشید

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۰
  • ۰

دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای شهید چمران

کلاس طراحی و تولید به کمک کامپیوتر CAD/CAM روزهای سه شنبه در دو سکشن در محل سایت کامپیوتر به شرح ذیل برگزار میگردد:

سکشن اول ساعت 13:30 الی 15

سکشن دوم ساعت 15 الی 16:30

توجه: حضور دانشجویان در سکشن خودشان الزامی است.


  • ۹۶/۰۷/۳۰
  • عطا فردآقایی

نظرات (۲)

  • علیرضا رجبی
  • سلام.استاد .آقا من برنامه ای که همراه با کرک بود رو از کامپیوتر دانشگاه کپی کردم و روی لبتابم نصب کردم .اما به دلیل داشتن مشکل در برنامه ،آخرین مرحله یعنی خروجی NC CODE با مشکل مواجه میشه .اما تمام مراحل دیگه مشکلی نداره .من پروژه رو آماده کردم اما مرحله آخرو نتونستم اجرا کنم .علیرضا رجبی هستم
  • علیرضا رجبی
  • سلام مهندس .   آقا پروژه های cad  cam  تمام بچه های کلاس آماده هستند و دست آقای عامری هستند .هر کجا و هر زمان که امر بفرمایید م،میاریم خدمتتون .دانشکده شماره یک چمران .علیرضا رجبی هستم .ممنون از زحماتی که در طول ترم برای من و دوستانم کشیدین .و من الله توفیق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی